Persbericht 1 november 2022: Compliance Adviseert en Leaders in Finance

Amsterdam, 1 november 2022 – Vandaag is bekend geworden dat Leaders in Finance Group de ‘Compliance Adviseert Podcast’ heeft overgenomen. De podcast wordt voortgezet en verder uitgebouwd binnen het bestaande concept, zodat we nog meer compliance professionals op de hoogte kunnen brengen van de laatste ontwikkelingen op het vakgebied.

De Compliance Adviseert Podcast bestaat drie jaar en op de verschillende podcastkanalen zijn meer dan 100 afleveringen gepubliceerd in die periode. In de loop der tijd is de podcast een bekende naam geworden voor compliance professionals in de financiële sector en ook breder (in de financiële wereld) is er veel interesse voor de podcast.

Leaders in Finance Group had al langer interesse om haar podcastactiviteiten uit te breiden naar het domein van compliance. De overname van een bestaande succesvolle podcast past daarmee goed binnen de strategie. Het huidige concept van de podcast blijft bestaan en Leaders in Finance zal de podcast verder uitbouwen en bijdragen aan het verder onder de aandacht brengen van de podcast in de financiële sector.

De eerste aflevering in de nieuwe structuur is vandaag live gegaan – een gesprek met oprichter Erik Reissenweber – waarbij ook de eerste nieuwe partners van de podcast worden geïntroduceerd. Dit zijn de Partner in Compliance en Hyarchis.

Erik Reissenweber (oprichter en host Compliance Adviseert): “Podcasts over compliance maken met Niek Röselaers en Frederique van Binnebeke en alle experts was een fantastische ervaring. Ik heb er alle vertrouwen in dat Jeroen en Ernst de podcast zullen voortzetten op een wijze waarmee nog meer compliance professionals er plezier van zullen hebben en wens ze daar veel succes bij!”

Jeroen Broekema & Ernst Beskers (oprichters Leaders in Finance Group): “Het is indrukwekkend hoeveel inhoudelijke podcasts Erik, Niek en Frederique de afgelopen jaren hebben gemaakt (meer dan 100!). Voor veel compliance professionals en vele anderen is het een ‘go to’ plek geworden om te leren over alle verschillende dimensies van het vak. Wij zien er naar uit om verder te bouwen op het sterke fundament dat is gelegd.”

Websites
complianceadviseert.nl
leadersinfinance.nl

Media contact